Sezeona kupacih kostima je zvanicno stigla.

NAJNOVIJE OBJAVE

22/6/2017

Ako jos uvek radite na trbusnjacima ili vam je potrebna motivacija sa novim vezbama da iznenadite svoje telo,  da promenite rutinu svojih treninga, sagorite kalorije a pri tom da dobijete na snazi,  onda za vas imam savrsene vezbe za ravan stomak. Ovaj program mozete zavrsiti za pola h, mozete raditi u drustvu,a za najbolje rezultate organizujte takmicenje medju sobom J

  1. Zauzmite plankt poziciju-pozicija za muski sklek (plankt-izdrzaj). Privusi kleno leve noge preko grudi do desnog lakta, onda vratite u pocetni polozaj I uradite isto sa drugom nogom. Vezbicu izvoditi sto brze 30sekundi
  2. Plankt na podlakticama- oslanite se na podlaktice, dok su laktovi tačno pod ramenima, a podlaktice paralelne i udaljene jedna od druge u širini ramena, noge su zategnute,skupljene i samo prstima dodirujete pod. Izdzaj raditi 30min

Pauza 1min I tako ponovite 3 serije

  1. Plankt u stranu- lezite na bok,podinite kukove tako da se oslonite samo na noge I jednu jednu ruku a drugu stavite iza glave. Kontrakcijom trbusnjih misica spojite lakat jedne ruke sa drugim (gornju ruku privucite podpornoj) a zatim se vratite u pocetni polozaj. Uraditi 15 ponavljanja po strani.
  2. Legnete na lednja sa ispruzenim nogama I rukama iza glave. Izdignite noge od poda I gornji deo ledja, sada savite jedno koleno I pokusajte da ga spojote sa suprotnim laktom. Ova vebica se radi naismenicno po 20x

Pauza 1 minut I ponoviti u 3 serije

  1. Lezite na lednja sa savijenim nogama,ruke pored tela. Izdignite kukove uprajuci noge o pod,skupite kolena,rasirite I vratite u poceni polozaj. Ova vezbica bi trebala da se uradi 30-40x
  2. Pozicija za muski sklak (ispruzene ruke u sirini ramena,noge zatetnute) spustamo se na laktove I podizemo u prvobitan polozaj. Cvrsto stegnemo misice trbuga I zadnjice I trudimo se da pravilno disemo , radimo 10-15x
  3. Ostanemo u tom polozaju (muskom skleku) drzimo stegnut stokam zatim sirimo I skupljamo noge (kroz blagi poskok) ponoviti  10-15x

Pauza 1min I takodje uraditi  3seije

Nema komentara

Vasa e-mail adresa nece biti objavljena!Obavezna polja su oznacena zvezdicom (*)*

© Copyright 2017 AMFitness. Sva prava zadrzana.

Dizajn: Kojin Digital, Novi Sad

Sezeona kupacih kostima je zvanicno stigla.

22/6/2017

Ako jos uvek radite na trbusnjacima ili vam je potrebna motivacija sa novim vezbama da iznenadite svoje telo,  da promenite rutinu svojih treninga, sagorite kalorije a pri tom da dobijete na snazi,  onda za vas imam savrsene vezbe za ravan stomak. Ovaj program mozete zavrsiti za pola h, mozete raditi u drustvu,a za najbolje rezultate organizujte takmicenje medju sobom J

  1. Zauzmite plankt poziciju-pozicija za muski sklek (plankt-izdrzaj). Privusi kleno leve noge preko grudi do desnog lakta, onda vratite u pocetni polozaj I uradite isto sa drugom nogom. Vezbicu izvoditi sto brze 30sekundi
  2. Plankt na podlakticama- oslanite se na podlaktice, dok su laktovi tačno pod ramenima, a podlaktice paralelne i udaljene jedna od druge u širini ramena, noge su zategnute,skupljene i samo prstima dodirujete pod. Izdzaj raditi 30min

Pauza 1min I tako ponovite 3 serije

  1. Plankt u stranu- lezite na bok,podinite kukove tako da se oslonite samo na noge I jednu jednu ruku a drugu stavite iza glave. Kontrakcijom trbusnjih misica spojite lakat jedne ruke sa drugim (gornju ruku privucite podpornoj) a zatim se vratite u pocetni polozaj. Uraditi 15 ponavljanja po strani.
  2. Legnete na lednja sa ispruzenim nogama I rukama iza glave. Izdignite noge od poda I gornji deo ledja, sada savite jedno koleno I pokusajte da ga spojote sa suprotnim laktom. Ova vebica se radi naismenicno po 20x

Pauza 1 minut I ponoviti u 3 serije

  1. Lezite na lednja sa savijenim nogama,ruke pored tela. Izdignite kukove uprajuci noge o pod,skupite kolena,rasirite I vratite u poceni polozaj. Ova vezbica bi trebala da se uradi 30-40x
  2. Pozicija za muski sklak (ispruzene ruke u sirini ramena,noge zatetnute) spustamo se na laktove I podizemo u prvobitan polozaj. Cvrsto stegnemo misice trbuga I zadnjice I trudimo se da pravilno disemo , radimo 10-15x
  3. Ostanemo u tom polozaju (muskom skleku) drzimo stegnut stokam zatim sirimo I skupljamo noge (kroz blagi poskok) ponoviti  10-15x

Pauza 1min I takodje uraditi  3seije

Nema komentara

Vasa e-mail adresa nece biti objavljena!Obavezna polja su oznacena zvezdicom (*)*

Sezeona kupacih kostima je zvanicno stigla.

22/6/2017

Ako jos uvek radite na trbusnjacima ili vam je potrebna motivacija sa novim vezbama da iznenadite svoje telo,  da promenite rutinu svojih treninga, sagorite kalorije a pri tom da dobijete na snazi,  onda za vas imam savrsene vezbe za ravan stomak. Ovaj program mozete zavrsiti za pola h, mozete raditi u drustvu,a za najbolje rezultate organizujte takmicenje medju sobom J

  1. Zauzmite plankt poziciju-pozicija za muski sklek (plankt-izdrzaj). Privusi kleno leve noge preko grudi do desnog lakta, onda vratite u pocetni polozaj I uradite isto sa drugom nogom. Vezbicu izvoditi sto brze 30sekundi
  2. Plankt na podlakticama- oslanite se na podlaktice, dok su laktovi tačno pod ramenima, a podlaktice paralelne i udaljene jedna od druge u širini ramena, noge su zategnute,skupljene i samo prstima dodirujete pod. Izdzaj raditi 30min

Pauza 1min I tako ponovite 3 serije

  1. Plankt u stranu- lezite na bok,podinite kukove tako da se oslonite samo na noge I jednu jednu ruku a drugu stavite iza glave. Kontrakcijom trbusnjih misica spojite lakat jedne ruke sa drugim (gornju ruku privucite podpornoj) a zatim se vratite u pocetni polozaj. Uraditi 15 ponavljanja po strani.
  2. Legnete na lednja sa ispruzenim nogama I rukama iza glave. Izdignite noge od poda I gornji deo ledja, sada savite jedno koleno I pokusajte da ga spojote sa suprotnim laktom. Ova vebica se radi naismenicno po 20x

Pauza 1 minut I ponoviti u 3 serije

  1. Lezite na lednja sa savijenim nogama,ruke pored tela. Izdignite kukove uprajuci noge o pod,skupite kolena,rasirite I vratite u poceni polozaj. Ova vezbica bi trebala da se uradi 30-40x
  2. Pozicija za muski sklak (ispruzene ruke u sirini ramena,noge zatetnute) spustamo se na laktove I podizemo u prvobitan polozaj. Cvrsto stegnemo misice trbuga I zadnjice I trudimo se da pravilno disemo , radimo 10-15x
  3. Ostanemo u tom polozaju (muskom skleku) drzimo stegnut stokam zatim sirimo I skupljamo noge (kroz blagi poskok) ponoviti  10-15x

Pauza 1min I takodje uraditi  3seije

Nema komentara

NAJNOVIJE OBJAVE

Vasa e-mail adresa nece biti objavljena!Obavezna polja su oznacena zvezdicom (*)*

Sezeona kupacih kostima je zvanicno stigla.

22/6/2017

Ako jos uvek radite na trbusnjacima ili vam je potrebna motivacija sa novim vezbama da iznenadite svoje telo,  da promenite rutinu svojih treninga, sagorite kalorije a pri tom da dobijete na snazi,  onda za vas imam savrsene vezbe za ravan stomak. Ovaj program mozete zavrsiti za pola h, mozete raditi u drustvu,a za najbolje rezultate organizujte takmicenje medju sobom J

  1. Zauzmite plankt poziciju-pozicija za muski sklek (plankt-izdrzaj). Privusi kleno leve noge preko grudi do desnog lakta, onda vratite u pocetni polozaj I uradite isto sa drugom nogom. Vezbicu izvoditi sto brze 30sekundi
  2. Plankt na podlakticama- oslanite se na podlaktice, dok su laktovi tačno pod ramenima, a podlaktice paralelne i udaljene jedna od druge u širini ramena, noge su zategnute,skupljene i samo prstima dodirujete pod. Izdzaj raditi 30min

Pauza 1min I tako ponovite 3 serije

  1. Plankt u stranu- lezite na bok,podinite kukove tako da se oslonite samo na noge I jednu jednu ruku a drugu stavite iza glave. Kontrakcijom trbusnjih misica spojite lakat jedne ruke sa drugim (gornju ruku privucite podpornoj) a zatim se vratite u pocetni polozaj. Uraditi 15 ponavljanja po strani.
  2. Legnete na lednja sa ispruzenim nogama I rukama iza glave. Izdignite noge od poda I gornji deo ledja, sada savite jedno koleno I pokusajte da ga spojote sa suprotnim laktom. Ova vebica se radi naismenicno po 20x

Pauza 1 minut I ponoviti u 3 serije

  1. Lezite na lednja sa savijenim nogama,ruke pored tela. Izdignite kukove uprajuci noge o pod,skupite kolena,rasirite I vratite u poceni polozaj. Ova vezbica bi trebala da se uradi 30-40x
  2. Pozicija za muski sklak (ispruzene ruke u sirini ramena,noge zatetnute) spustamo se na laktove I podizemo u prvobitan polozaj. Cvrsto stegnemo misice trbuga I zadnjice I trudimo se da pravilno disemo , radimo 10-15x
  3. Ostanemo u tom polozaju (muskom skleku) drzimo stegnut stokam zatim sirimo I skupljamo noge (kroz blagi poskok) ponoviti  10-15x

Pauza 1min I takodje uraditi  3seije

NAJNOVIJE OBJAVE

Nema komentara

Vasa e-mail adresa nece biti objavljena!Obavezna polja su oznacena zvezdicom (*)*